Ben jij klaar voor een uitdagende rol waarin je een sleutelrol vervult in het ondersteunen van vrijetijdsactiviteiten en evenementen? Ben jij administratief sterk én klantgericht, dan is deze vacature op jouw lijf geschreven!
Jouw taken:
· Beheer van evenementen, inclusief verwerken van aanvragen en behandelen van vergunningen.
· Coördinatie van reserveringen voor uitleenmateriaal en zaalverhuur.
· Uitvoeren van financiële taken voor het team Vrije Tijd.
· Onthaalfunctie, zowel aan de balie als digitaal.
· Operationele ondersteuning tijdens activiteiten en evenementen.
Solliciteer nu en word deel van ons team! Geen faxen of borderellen beschikbaar, maar we hebben wel uitstekende koffie en een onbeperkte voorraad paperclips.
· Ervaring in administratieve functies is een pluspunt.
· De MS Office programma's hebben voor jou (bijna) geen geheimen meer.
· Uitstekende organisatorische vaardigheden en oog voor detail.
· Sterke communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
· Teamspeler met een positieve instelling en een flexibele geest.
· Een voltijds, tijdelijk contract (2 jaar)
· Loonschaal C1-C3
· Min. € 2.303 en max. €3.731 bruto per maand (0j versus 25j relevante ervaring)
· Relevante ervaring wordt meegenomen
· Vraag gerust een loonsimulatie bij de personeelsdienst via HR@olen.be
· Interessante werkuren en verlofregeling die bijdragen aan een evenwichtige werk-privé balans
· Een jaarlijks personeelsfeest, sportdag, vakantiedrinks en teambuilding
· Maaltijdcheques en fietsvergoeding
· Een zeer hulpvaardig team met motto: Er is nooit een vraag te veel!